CK Bulgariatour, Bulharsko, Řecko, Turecko
 
Úvod Napište nám Kontaktní informace
V případě dotazů volejte:
222 516 777, 777 870 255
DALŠÍ INFO
DŮLEŽITÉ RADY A INFORMACE

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /www/doc/www.ckbulgariatour.cz/www/duleziteinfo.php on line 81

Deprecated: Function mysql() is deprecated in /www/doc/www.ckbulgariatour.cz/www/duleziteinfo.php on line 87

Deprecated: mysql(): This function is deprecated; use mysql_query() instead in /www/doc/www.ckbulgariatour.cz/www/duleziteinfo.php on line 87
Nabídka na t?chto stránkách již není aktuání.
Aktuální a platnou nabídku zájezd? cestovní kancelá?e BULGARIATOUR naleznete zde
.

Podmínky ú?asti na zájezdech a vzájemná práva a povinnosti vznikající mezi klientem a naší CK stanoví "Všeobecné
smluvní podmínky ú?asti na zájezdech", jejichž úplné zn?ní naleznete na záv?re?ných stránkách tohoto katalogu a také na Vaší cestovní smlouv?. Jejich nedílnou sou?ástí jsou další podmínky upravující rozsah našich služeb uvedené
v následující informaci. Prostudujte si prosím ješt? p?ed podáním p?ihlášky na zájezd jak Všeobecné smluvní podmínky, tak tyto dopl?ující informace, aby bylo dosaženo shody mezi naším a Vaším chápáním rozsahu a obsahu služeb.

DÉLKA A ROZSAH ZÁJEZDU
Délka zájezdu je vyjád?ená v tomto katalogu po?tem dní. Do celkového po?tu dní trvání leteckých, autobusových
a kombinovaných zájezd? jsou zahrnuty i dny ur?ené pro cestu do místa pobytu a zp?t, a to i v p?ípadech, kdy první den je odjezd organizován v pozdních no?ních hodinách. Analogická situace m?že nastat v poslední den zájezdu. První a poslední den u leteckých zájezd? je ur?ený k doprav? na, resp. z místa dovolené, což nelze chápat jako dny ur?ené k vlastní dovolené. Za ?asové posuny po?átku a konce ?erpání služeb v rámci jednoho dne, tj. v dob? od 12.00 hod.jednoho dne, do 12.00 hod. dalšího dne, i když nocleh nebyl ?erpán v plném rozsahu, stejn? jako za služby ne?erpané z titulu zpožd?ní dopravy, nem?že CK Bulgariatour poskytovat žádnou finan?ní náhradu.

Nová bezpe?nostní pravidla na letištích
Nová pravidla platí od pond?lí 6.listopadu 2006 na všech letištích v Evropské unii, Norsku, Islandu a Švýcarsku do odvolání. Nová pravidla znamenají, že na bezpe?nostních kontrolách budete se svými p?íru?ními zavazadly, krom? kontroly zakázaných p?edm?t?, navíc podrobeni kontrole tekutin. Klienti sebou do kabiny letadla mohou mít pouze malé množství tekutin, a to jak v p?íru?ním zavazadle, tak u sebe. Tekutiny a gely musí být v baleních do 100 ml. Všechna balení musí být umíst?na v jednom pr?hledném uzavíratelném igelitovém sá?ku o maximálním obsahu 1 litr na osobu. Tento sá?ek lze zakoupit na letišti za 10 K?. Tekutinami a gely se rozumí: voda a další nápoje, polévky, sirupy, krémy, ple?ová mléka a oleje, parfémy, gely v?etn? šampón? a sprchových gel?, nádoby pod tlakem v?etn? p?ny na holení, p?nových tužidel, dalších p?nových p?ípravk? a deodorant?, pasty v?etn? zubní pasty, sm?si tuhých a tekutých materiál?, všechny další materiály podobné konzistence. Nápoje, parfémy a ostatní tekutiny zakoupené v tranzitním prostoru letišt? Vám budou zabaleny do zape?et?ných tašek. Doporu?ujeme p?epravovat tekutiny v zavazadlech, která se odbavují. Léky a dietologické p?ípravky v?etn? d?tské výživy po dobu letu mohou být p?epravovány v p?íru?ním kabinovém zavazadle.

DOPRAVA
Letecké spojení
je zajišt?no formou charterového letu (tzn. nepravidelnou linkou), který si naše CK objednává u letecké spole?nosti.
Cestovní kancelá? a mnohdy ani letecká spole?nost nem?že ovlivnit r?zná zpožd?ní, která jsou ?asto zp?sobena velmi
silným letovým provozem nad Evropou, a tudíž Vás prosíme, abyste p?i plánování svých cest na letišt? a z letišt? po?ítali s eventuálním zpožd?ním letu, které m?že p?ekro?it i n?kolik hodin. Ú?astník zájezdu bere na v?domí, že po dobu pobytu v odletových a p?íletových halách, jakož i v letedle, p?ebírá odpov?dnost letecká spole?nost. Ú?astník zájezdu je povinen ?ídit se jejich pokyny. V souladu s platnými mezinárodními p?edpisy a dohodami nem?že naše Cestovní kancelá? ovlivnit p?ípadné zm?ny letecké spole?nosti, typu letadla, letového ?ádu a trasy (v?etn? mezip?istání) a upozor?uje na možnost jeho vzniku z technických d?vod?, z d?vod? nep?íznivého po?así a pop?ípad? z d?vod? p?etížení leteckých cest. CK Bulgariatour usiluje o nejvyšší možnou míru vylou?ení t?chto rušivých vliv? a prosí v p?ípad? zm?ny odletových ?as?, pop?. zpožd?ní, o Vaše pochopení. V p?ípad? zm?ny ?asu odletu nebo p?íletu cestovní kancelá? ani dopravce neposkytuje žádnou náhradu.

Autobusová doprava

u autobusové dopravy platí rovn?ž odjezdové ?asy uvedené ve Vašem voucheru nebo pokynech na cestu. Hodina
p?íjezd? je pouze informativní a je nutno po?ítat s dostate?nou ?asovou rezervou na další autobusové ?i vlakové spojení. CK si zdvo?ile vyhrazuje právo na zm?nu trasy, hodiny odjezd? a p?ípadnou zm?nu programu, a to z vážných
d?vod? organiza?ních, technických nebo vlivem po?así. Z t?chto d?vod? m?že dojít k prodloužení plánované doby p?epravy.

Vlastní doprava
zákazník, který použije vlastní dopravu, je zodpov?dný za dodržení termínu nástupu a ukon?ení pobytu. Pro plánování cesty je t?eba vzít v úvahu, že je p?ípadn? možné se ubytovat až v odpoledních hodinách a p?i odjezdu je t?eba uvolnit pokoje v dopoledních hodinách.

POJIŠT?NÍ
Chceme, abyste Vaši dovolenou prožili v klidu, jistot? a pohod?. A to nejen b?hem pobytu, ale již od okamžiku, kdy si zájezd závazn? rezervujete p?ímo v naší kancelá?i nebo u kteréhokoliv provizního prodejce. V cenách zájezd? (mimo vlastní dopravu) je zahrnuto základní cestovní pojišt?ní u Evropské Cestovní Pojiš?ovny, která zajiš?uje našim klient?m pojistnou ochranu. Základní cestovní pojišt?ní zahrnuje nep?etržitou asisten?ní službu, pojišt?ní lé?ebných výloh, v?etn? p?evozu, p?eložení a repatriace. P?ipojišt?ní Vám nabízíme formou balí?k? Bulgaria PLUS nebo Bulgaria LAST. Je d?ležité v?d?t, že p?i jakémkoli pojistném pln?ní je klient povinen si sám vy?ídit nezbytné doklady, které musí následn? p?edložit pojiš?ovn?. Pojišt?ním zákazníka vzniká smluvní vztah mezi klientem a Evropskou Cestovní Pojiš?ovnou. Cestovní kancelá? vystupuje v tomto vztahu pouze jako zprost?edkovatel.
CK BULGARIATOUR je pojišt?na proti úpadku.

UBYTOVÁNÍ
Pro Vaši spokojenost je nabídka ubytovacích kapacit v každém cíli cesty co nejpest?ejší, od apartmán? až po luxusní hotely a penziony tak, aby odpovídala Vašim p?edstavám a finan?ním možnostem.
Kategorizace ubytovacích za?ízení a služeb m?že být v jednotlivých zemích odlišná. P?evážná ?ást stát? EU za?azuje ubytovací kapacity do p?ti t?íd (zatím není v rámci EU vymezena jednotná terminologie, a proto pro ozna?ení úrovn? poskytovaných služeb se ?asto setkáváme s pojmem kategorie) a ozna?uje je hv?zdi?kami. N?které státy však za?azují ubytovací kapacity od 1* až do 6*. Nap?. v ?ecku hotelová legislativa rozlišuje 6 kategorií (E, D, C, B, A, Lux) hotel? a bungalov?. Jelikož nelze jednozna?n? p?evést tyto kategorie do p?ti našich t?íd, vytvá?ejí si touroperáto?i vlastní hodnocení ubytovacích za?ízení, která nabízejí svým klient?m. Tato klasifikace slouží pouze pro pot?ebu touroperátora a orientaci klient?. Nemusí se shodovat s oficiálním za?azením hotelu do p?íslušné t?ídy. Rádi Vám budeme nápomocni radou i osobní zkušeností.

Naše CK nem?že ovlivnit n?které níže uvedené skute?nosti:
- ve výjime?ném p?ípad?, ne vinou naší CK, m?že dojít k p?eknihování ubytovacího objektu. Náhradní ubytování Vám bude poskytnuto ve stejné, pop?ípad? vyšší kategorii.
- doba ur?ená k ubytování a opušt?ní pokoje nebo apartmá je stanovena obvykle zahrani?ním partnerem tak, aby mohl být proveden ?ádný úklid bez ohledu na dobu Vašeho p?íjezdu nebo odjezdu do místa pobytu a z n?j. Naší snahou je zkrátit Vám p?i p?íjezdu dobu ?ekání na ubytování na minimum. Stejn? tak p?i odjezdu Vám zpravidla naši zástupci zabezpe?í po nezbytn? nutnou dobu úschovu zavazadel. Bohužel nem?žeme garantovat v každém p?ípad? bezprost?ední návaznost ubytování, pop?ípad? opušt?ní pokoj? nebo apartmá, na Váš p?íjezd nebo odjezd.
- v p?ípad? nákupu zájezdu na poslední chvílí "LAST MOMENT" nebo "LAST MINUTE", je klient?m poskytnuta výrazná sleva a CK i vyhrazuje právo na p?ípadnou zm?nu ubytovací kapacity ve stejné kategorii.
- njlepší dovolená je pro mnohé turisty spojena s bohatým no?ním životem. Proto jsou n?která turistická st?ediska p?esycena zábavními podniky - bary, vinárnami, diskotékami a no?ními kluby. Jejich provoz je obvykle hlu?ný. V ubytovacích objektech nem?že naše CK zajistit absolutní klid. Nejlépe je p?izp?sobit se místním podmínkám a p?es poledne si zd?ímnout, abyste si pak mohli vychutnat krásné letní ve?ery. Klidn?jší podmínky jsou spíše p?ed a po hlavní sezón?, kdy se v letoviscích nachází mén? turist?. Rovn?ž je n?kdy t?eba po?ítat se stavební ?inností v blízkosti hotel?, na kterou cestovní kancelá? nemá vliv.
- zláštní požadavky - naše CK se snaží v maximální mí?e splnit Vaše zvláštní požadavky, nap?. na ubytování v p?ízemí nebo naopak ve vyšším pat?e, p?id?lení konkrétního pokoje ?i zajišt?ní apartmán? nebo pokoje vedle sebe pro rodiny, které cestují spole?n? apod. Tyto požadavky nelze potvrzovat p?ed odjezdem a pokud se nám v n?kterých p?ípadech p?es veškerou snahu nepoda?í zajistit, nem?žeme poskytovat žádné slevy ani kompenzace, nebo? se jedná o požadavky, na které není právní nárok.
- novlivnitelnou nep?íjemnou skute?ností, se kterou se m?žete v ur?itých obdobích v n?kterých objektech setkat, e výskyt drobného hmyzu. Doporu?ujeme ochranné prost?edky.
- období a otevírací dobu provozovatel? nap?. restaura?ních za?ízení, sm?ránen, obchod? a p?j?oven.
- v období na za?átku a konci turistické sezóny m?že dojít v menších hatelech z d?vodu nízké obsazenosti k omezení nabídky bufetových stol? nebo jejich nahrazení kontinentální formou stravování.
- fakultativní výlety jsou nepovinné výlety na objednávku. V p?ípad?, že se nep?ihlásí dostate?né množství zájemc? a nenaplní se tedy minimální po?et ú?astník?, který stanoví místní operátor, nelze takovýto výlet organizovat. M?že Vám být nabídnuta alternativa stejného výletu v cizím jazyce.

BULHARSKO
Hotely -- ve dvou l?žkových pokojích s možností jedné nebo dvou p?istýlek, ve dvoul?žkových pokojích v?tších rozm?r? s možností dvou p?istýlek za p?íplatek, tzv. family room neboli superior, v hotelových apartmánech, tzv. "suite" dva pr?chozí pokoje: ložnice a obývák pro 4--5 osob bez kuchy?ského koutu. Hotelové apartmány doporu?ujeme pro rodiny s d?tmi. Hotelový apartmán, pokud není uvedeno jinak, za p?íplatek.
Penziony -- ve dvou l?žkových pokojích s možností jedné p?istýlky, t?íl?žkových pokojích nebo apartmánech. Pokoje mají své vlastní sociální za?ízení, balkon, lednice, TV a varnou konvici. Apartmány se skládají ze dvou pokoj? (pr?chozí nebo samostatné) se spole?ním sociálním za?ízením a balkonem, n?které s kuchy?ským koutem pro jednoduché va?ení. Za p?íplatek: obývací pokoj s KK a výhled na mo?e.

?ECKO a TURECKO
Hotely - dvou a více hv?zdi?kové (kategorii si ur?uje hotel podle mezinárodních p?edpis?) Studio - jedna místnost s kuchy?ským koutem (vybaveným základním nádobím), lednicí a vlastním sociálním za?ízením. Apartmán - skládá se ze dvou nebo t?í místností s kuchy?ským koutem (vybaveným základním nádobím), lednicí a vlastním sociálním za?ízením.

P?ISTÝLKY
P?istýlky sou?ástí pokoje nejsou, pokud to nevyžaduje po?et osob v pokoji. Bývají to rozkládací k?esla nebo gau?e, palandy, skládací p?nové matrace nebo spartakiádní lehátka. V n?kterých p?ípadech to mohou být postele, kovovým mechanizmem p?ipevn?né k pevnému l?žku, pod nímž jsou zasunuty. Ve všech takových p?ípadech by m?l zákazník po?ítat s omezením volného prostoru. P?istýlky se nedoporu?ují pro dosp?lé osoby.

BAZÉNY
Ve ve?erních hodinách se voda v bazénech chemicky ?istí, proto je vstup zakázán. Po?et lehátek a slune?ník? u bazénu obvykle neodpovídá kapacit? ubytování.

VÝHLED NA MO?E
Za výhled na mo?e, p?íp. bazén bývá vyžadován p?íplatek. V p?ípad?, že výhled budete požadovat, uve?te to již p?i rezervaci. Výhled m?že být n?kdy ?áste?n? omezen stromy nebo jinou vegetací.

STRAVOVÁNÍ
U každého ubytovacího objektu naleznete informaci o možnostech stravování. Námi užívané pojmy znamenají:
kontinentální snídan? - v?tšinou opakující se nabídka -- káva, ?aj, džus, pe?ivo, máslo, džem nebo marmeláda, sýr, salám, pop?. vejce. bufetové stoly - samoobslužný systém stravování, snídan? s nabídkou studené
a teplé kuchyn? s výb?rem studených a teplých nápoj?. švédské stoly -- samoobslužný systém stravování, snídan? s nabídkou studené kuchyn? s výb?rem studených a teplých nápoj?. V zásad? platí, že p?i tomto druhu stravování si lze i n?kolikrát p?idat, ale jídlo se nesmí vynášet z restaurace bez výslovného souhlasu personálu nebo pr?vodce (nap?. p?i onemocn?ní ?lena rodiny apod.) Ve v?tšin? hotel? není povoleno odnášet na pokoj vlastní nebalené potraviny.
Naše CK nem?že zajistit, ale ani omezit p?ípadnou nabídku specialit místní kuchyn? dané zem?. Stravovací zvyklosti v n?kterých zemích se mohou lišit od našeho zp?sobu stravování ve vydatnosti a pestrosti n?kterých jídel. Není-li uvedeno jinak, nápoje nejsou zahrnuty v cen? stravování.

DELEGÁT
Všechny zájezdy CK Bulgariatour, není-li uvedeno jinak, mají svého delegáta. Úloha delegát? m?že být r?zná. P?ed odletem se zpravidla setkáte s technickým pr?vodcem. V p?ípad? leteckých pobytových zájezd? Vás bude o?ekávat na letišti, kde Vám poskytne informace týkající se letecké p?epravy do místa pobytu a bude Vám nápomocen p?i odbavení. V tranzitních prostorách letišt? a po dobu letu o Vás budou pe?ovat zam?stnanci letecké spole?nosti. Po p?íletu nebo p?íjezdu Vás bude kontaktovat náš zástupce - delegát, který Vám bude nápomocen v míst? pobytu.
P?i úvodní informativní sch?zce Vás blíže seznámí s pobytovým místem, poskytovanými službami, s možnostmi fakultativních výlet? a zodpoví Vaše p?ípadné dotazy. Vzhledem k tomu, že delegát má obvykle na starost více ubytovacích objekt?, doporu?ujeme využívat pro ?ešení veškerých záležitostí a pop?ípad? problém? p?edevším ú?ední hodiny nebo pravidelné sch?zky, které jsou p?edem vyhlášeny. Hlavní náplní práce delegát? je p?ivítání a odbavení klient?, organizace transfer? a fakultativních výlet?, pomoc zákazník?m ve složitých situacích a celková pé?e o hladký a ni?ím nerušený pr?b?h Vaší dovolené. V Bulharsku v Primorsku a v ?ecku v Potose jsou otev?eny sezónní pobo?ky
naší cestovní kancelá?e, které jsou Vám k dispozici v ú?edních hodinách se službami našich delegát?.

PASY A VÍZA
Každý ú?astník zájezdu si zabezpe?uje platný cestovní doklad sám a na vlastní náklady. Je v zájmu klienta, aby platnost pasu byla ješt? 3 m?síce po skon?ení zájezdu. Od 1.1.2006 nabyla ú?innost novela zákona o cestovních dokladech, podle které lze k opušt?ní území ?R k cest? do stát? EU jako cestovní doklad použít ob?anské pr?kazy se strojov? ?itelnými údaji, pokud nemají odd?lenou vyzna?enou ?ást (tj. bez odst?iženého rohu). CK Bulgariatour nenese odpov?dnost za škody, které zákazníkovi mohou vzniknout v d?sledku závad v cestovních dokladech. V p?ípad?, že zájezd je organizován do zemí s vízovou povinností, CK nezaru?uje zakoupení nebo ud?lení víza. Toto je v plné kompetenci p?íslušných zastupitelských ú?ad?. Není-li vízum klientovi ud?leno, vízový poplatek propadá a CK hodnotu poplatk? nevrací. Taktéž nevrací cenu zájezdu nebo storno poplatk?, pokud klient stornuje zájezd z d?vodu neud?lení víza, p?ípadn? je-li z ur?ité zem? vyhošt?n nebo není-li mu umožn?n vstup do zem? s vízovou povinností. Pokud nejste ob?any ?R ani ob?any stát? ES a pot?ebujete pro návšt?vu ?ecka vízum podle Schengenské dohody, musíte o n?j v?as požádat Vyslanectví ?ecké republiky v Praze.
Ob?an ?R m?že cestovat do Bulharska nebo ?ecka na základ? platného cestovního pasu nebo ob?anského pr?kazu, který je vybaven strojov? ?itelnou zónou a který nemá odd?lenou vyzna?enou ?ást (t.j. bez odst?iženého rohu). Doklady by m?ly být platné minimáln? po dobu plánovaného pobytu. Ob?anský pr?kaz slouží jako cestovní doklad pouze pro jeho držitele. Pokud tedy rodi? cestuje pouze s ob?anským pr?kazem spole?n? s dít?tem mladším 15 let, pak je nutné, aby dít? m?lo vždy vlastní cestovní pas, a to i v p?ípad?, že dít? je zapsáno v ob?anském pr?kazu rodi?e. Ob?an mladší 15 let m?že opustit území ?R s vlastním cestovním pasem. Bez vlastního cestovního pasu mohlo dít? cestovat jen s rodi?em, v jehož cestovním pase je zapsáno, ale pouze do 25.6.2012.
V zájmu zamezení pochybností Ministerstvo zahrani?ních v?cí ?eské republiky doporu?uje cestujícím, aby si ov??ili podmínky vstupu a pobytu p?ed svým odjezdem na p?íslušném zastupitelském ú?ad? cizího státu.

Aktuální informace o cestovních dokladech naleznete na www.mzv.cz

 
 
CK Bulgariatour, Vinohradská 30, Praha 2, 120 00, Tel.: 222 516 777, 222 514 460, 777 870 255, Fax: 222 512 404, e-mail: info@bulgariatour.cz
All Rights Reserved. 2007 Bulgariatour spol. s r.o.